psm.thess@gmail.com

+30 2310706670

elenderu

Φαγόπυρο

 

 Το φαγόπυρο περιέχει πολλή πρωτεΐνη σε σχέση με την χαμηλή ποσότητα που περιέχουν τα άλλα είδη των δημητριακών, τις περισσότερες βιταμίνες του συμπλέγματος Β, τις βιταμίνες Ε και Κ, φολικό οξύ και είναι πλούσιο σε μέταλλα όπως το ασβέστιο, ο χαλκός, ο σίδηρος, το μαγνήσιο, το μαγγάνιο, ο φώσφορος, το κάλιο, το σελήνιο και ο ψευδάργυρος. Επίσης, περιέχει όλα τα απαραίτητα αμινοξέα.

Η καταναλωση του ενισχυει την καρδιακη υγεια,βοηθαει στην ρυθμιση της χολιστερινης (μειωνει τα επιπεδα LDL "κακης χολιστερινης"  και ανεβαζει την HDL "καλη χολιστερινη". Χαρη στις φυτικες ινες που περιεχει ,συμβαλει στην ρυθμιση του ζαχαρου,ενω παραλληλα βοηθαει στην καλη λειτουργια του εντερου!
Το βραζουμε οπως το ρυζι η το πλιγουρι δηλ 1 φλυτζανι φαγοπυρο προς 2 φλυτζανια νερο . Βρασμενο μπορει να προστεθει σε σαλατες ,σουπες ,η μαγειρευτα φαγητα!